Saturday, January 21, 2012

Reiseblogg SISTE dag

Da var det blitt lørdag, 21. januar og alle studentene har reist videre til Malaysia. Etter en god massasje, sitter jeg på Dolce Vita (Det søte liv) restauranten og spiser Spaghetti Carbonara. Det smaker fortreffelig i 32 grader, bare lesket til med «Aqua Pearl Water»(!) Dessert i dag blir en jumbokopp med capuchino og  et stykke varm hjemmelaget eplekake.
Om noen få timer skal jeg møte en pianist i kirka til Kingsley. For et par år siden ga jeg en synthesizer til Kinglsey, som han har gitt videre til kirka si. Så da blir det nok litt musikkundervisning en time eller to før jeg skal møte Raj på apoteket hans i Ragama. Vi skal også besøke noen av hans venner før vi reiser hjem til han for å spise kveldsmat.
Etter kveldsmaten skal jeg til Kingsley for å takke for alt han gjør for oss og sikkert ha en kopp «evening tea» før jeg setter turen til flyplassen og forlater hjertet mitt her i noen måneder. Turen i April er heldigvis bekreftet og jeg gleder meg allerede til å gjenforenes med dette fantastiske landet nok en gang.
Takk til alle studentene som har fulgt meg på turen!
Takk til Levi, som har åpnet denne døra for meg!!!>

Takk til dere som har fulgt oss på bloggen!
Takk til alle som har kommet med gode kommentarer og morsomme hilsninger!

Takk til skolen min, avdelingsrektor og rektor som har gitt meg muligheten til å gjøre dette atter en gang! Dette betyr enormt mye for meg!

Og mest av alt:
TAKK TIL FAMILIEN min som alltid støtter meg og elsker meg!!!
Jeg elsker dere også, MYE mer enn ord kan forklare!!!

No comments: