Friday, April 6, 2012

En flott solskinnsdag i Unawatuna.

Dagen begynte med tidlig vekking, yoga og meditasjon før frokost.

Etter frokosten bar det til Galle for å ta ut penger og kjøpe saree til noen av jentene. Resten ville se på i Colombo i morgen. Jeg fikk også prøve en sareee, men fikk ikke helt anbefaling om å gå ut i offentligheten med den. Så rart...


Jeg klarte sjøl det kunststykke å forlegge passmappa mi i en tuk-tuk da jeg skulle på massasje. Heldigvis har jeg gode venner her som jeg kan stole på og mappa kom tilbake med både pass, billetter, reiseforsikring, visakort og masse penger til å betale cash for hotellovernattinger og mat...

Ops jeg må huske å gå bort til massasjesenteret etter solnedgangen for å gjøre opp for meg der ;-)...


Nå er planen å se solnedgangen over Unawatuna klokka seks, før middagen skal fortæres etter en lang dag med bading og avslapping.

I morgen bærer det videre til Colombo på shopping og til Negombo for å slappe av før avreise.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: